fredag 21 november 2008

En modest come-back.

Det finns inget annat sätt att inleda mitt första inlägg på tre månader än att be om ursäkt för just detta. Orsaken till min frånvaro är dock av personlig natur och kommer inte att diskuteras vidare.

Alla kommentarer och mail där bloggens återfödelse önskas uppskattas verkligen! Förhoppningsvis kan jag återuppta bloggandet med samma värme och engagemang som förut.

Jag hoppas att mina gamla, trogna besökare hittar tillbaka och hälsar nya varmt välkomna!

Dorian

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du är tillbaka!

Har verkligen saknat dina blogginlägg med faktiskt innehåll i kontrast till många andra modebloggar bestående till 99 % av löst och flamsigt tyckande.

På återseende!

Anonym sa...

Bra! Kul att se att du är tillbaka. Gloggade om dig på spinell för några dagar sedan faktiskt.

Keep it up!

Anonym sa...

Vad roligt att se att bloggen är tillbaka! Har hittat mängder med tänkvärda tips här när jag läst de arkiverade inläggen. Så - stort tack för en informativ och välskriven blogg!